Ny medlem.tine.no – hvor er Kukontrolldataene mine?

28.02.13 at 08:06 9 kommentarer

Det er ikke bare i Kukontrollen og Reku-prosjektet det foregår endring og fornying. Nå har hele nettstedet medlem.tine.no fått ny lekker og moderne drakt, og innhold og struktur er kraftig fornyet.Forside medlem.tine.no

Har du funnet igjen Mine data i Kukontrollen og alle andre oversikter og applikasjoner som lå under Min buskap før? De ligger nå under Min produksjon i den vannrette toppmenyen. Der ligger alt sammen i en lett gjenkjennbar og oversiktlig struktur. Alle rapporter og oversikter har fått nytt utseende, men funksjonaliteten er den samme som før.

Vi gleder oss til å jobbe videre med sluttføringen av ReKu under det nye nettsted-designet!

Entry filed under: Prosjekt, Teknologi.

Ny funksjonalitet i Mine data i KK Nå fjerner vi mjølk/kraftfôr fra det gamle registreringsprogrammet

9 kommentarer Add your own

  • 1. Mari-Anne Hoff  |  02.03.13, kl. 14:33

    Ja, jeg håper jo dette blir veldig bra til slutt. I dag fikk jeg ikke meldt inn melk og kraftfor på flere kyr fordi kalving ikke var innmeldt. Beskjemmet fant jeg fram kalvingsdata og la inn det. Fikk til svar at de ble avvist, fordi de allerede var lagt inn for flere uker siden slik jeg hadde notert meg. Så samma hvor fornøyde alle er, er vi i allefall noen som sliter litt med å få programmet til å svelge og spytte ut det vi legger inn til riktig tid på rett plass…. et hjertesukk !

    Svar
    • 2. Claude Marie Davidsen  |  03.03.13, kl. 18:03

      Hei, Mari-Anne – hm – du må gjerne ta kontakt med oss på orghk@tine.no og gi info om bruk og opprinnelsesmerker – så skal vi se på det!

      Svar
  • 3. Ole Magne Stene  |  07.03.13, kl. 22:24

    jeg får denne beskjeden nor jeg klikker på «logg inn produsent» Melding: FBTSML225E Token exchange failed. ????

    Svar
  • 5. Simen Gilberg  |  08.03.13, kl. 12:33

    Innlogging går greit, men når jeg klikker på mine data i husdyrkontrollen kommer det opp en ny fane med denne overskriften, resten av siden er tom. Bruker Firefox 19
    Kona har Crome så jeg forsøkte der, da kom mine data opp
    Ergo, funker ikke de nye nettsidene på Firefox

    Svar
  • 6. Stein Mortensen  |  17.03.13, kl. 09:30

    Samme problem som Simen Gilberg med Firefox 19

    Svar
    • 7. Ågot Ligaarden  |  18.03.13, kl. 12:45

      Hei Stein. Du har nok kommet borti samme problem som Simen. Vi har funnet ut at det skyldes at JavaScript ikke er aktivert i nettleseren. Det har ingen ting med Firefox som sådann å gjøre. Mine data i Kukontrollen fungerer helt fint med Firefox. Se dagens blogginnlegg https://kukontrollen.wordpress.com/2013/03/18/javascript-er-nodvendig-pa-mine-data-i-kukontrollen/ som beskriver hva du skal gjøre.

      Svar
      • 8. Simen Gilberg  |  18.03.13, kl. 20:26

        Orientering dersom flere har samme problem;
        Jeg hadde JavacScript aktivert, men jeg måtte slette historikk og infokapsler før jeg kom inn på «mine data i kukontrollen» Nå går det greit.

      • 9. Ågot Ligaarden  |  18.03.13, kl. 21:51

        Takk Simen. – Viktig poeng. Jeg oppdaterer dagens blogginnlegg med dette!

Legg igjen en kommentar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Arkiv

Feeds

Tast inn din epostadresse for å følge denne bloggen og motta meldinger om nye innlegg via epost.

Bli med blant 67 andre abonnenter